Svrha tekućine u kočionim sustavima je prijenos tlaka
Zbog specifičnosti rada i vrlo visoke odgovornosti u radu, kočione tekućine moraju imati jedinstvena fizikalno-kemijska svojstva
Vrelište tekućina mora biti dovoljno visoko da spriječi "kuhanje" tekućine tijekom ekstremne upotrebe.
Parametri viskoznosti moraju biti unutar takvog raspona da je moguće raditi kočnice pri niskim temperaturama uz održavanje pune nepropusnosti kočionog sustava
Nosači tlaka u hidrauličkim sustavima izrazito su kemijski aktivni i higroskopni, stoga treba izbjegavati kontakt kočione tekućine s obojenim površinama i ljudskom kožom
Sadržaj vode u kočionoj tekućini veći od 3 posto snižava točku vrenja do te mjere da ispravan rad sustava postaje nemoguć
Hidraulički upravljane spojke također koriste kočionu tekućinu kao tlačni medij tijekom svog rada.
Tekućina za kočnice ATE SL DOT4 namijenjena je za upotrebu u svim vozilima u kojima proizvođači preporučuju sredstvo ove klase - primjer je većina američkih automobila.
Vrelište tekućine ATE SL DOT4 je oko 260 stupnjeva C, a preporučeni radni vijek ne smije biti duži od 1 godine.
OE kodovi / Usporedni brojevi / Zamjene
ATE 03.9901-5831.2
ATE 03.9901-5801.2
Kolačići nam pomažu u isporuci naših usluga. Korištenjem naših usluga pristajete na korištenje naših kolačića. Saznajte više o korištenju kolačića.