Najčešće postavljena pitanja


Plaćanje

1. Da li ste zaprimili moju uplatu?

Za provjeru uplate kontaktirati broj 091/411-1902 ili putem e-maila narudzbe@top-alati.hr. U mailu navesti broj narudžbe.

2. Da li je moguća kupovina na rate preko webshop narudžba i koliko je mogući maksimalni broj rata?

Da, kupovina na rate je moguća prilikom narudžbe putem webshopa. Omogućeno je plaćanje na rate do 12 rata, dok za korisnike Diners kartica postoji mogućnost plaćanja do 24 rate. Važno je napomenuti da naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o vašoj platnoj kartici, što osigurava visoki standard sigurnosti vaših transakcija.

3. Kako platiti na rate?

Kako biste izvršili plaćanje na rate, potrebno je odabrati opciju preuzimanja u našoj poslovnici (Prelog ili Varaždin). Nakon toga, bit ćete preusmjereni na stranicu za unos podataka o kartici. Prilikom unosa broja kartice, pojavit će se padajući izbornik u kojem možete odabrati željeni broj rata. Neovisno o tome što ste odabrali preuzimanje u trgovini, Vaša narudžba biti će dostavljena na adresu koju ste odabrali. 

4. Webshop narudžbu platio sam karticom. Na koji način se vrši povrat novca u slučaju odustajanja od narudžbe ili nepotpune narudžbe?

Povrat novca obavlja se putem WSPay sustava. Međutim, u slučaju nemogućnosti izvršavanja povrata putem navedenog sustava, kupac treba dostaviti svoj IBAN račun na koji će se izvršiti povrat sredstava.

Za provjeru uplate kontaktirati broj 091/411-1902 ili putem e-maila narudzbe@top-alati.hr. U mailu navesti broj narudžbe.


Povrat/zamjena/reklamacija/odustajanje

1. Kako reklamirati proizvod?

Potrebno je ispuniti reklamacijski formular u PDF-u ili isprintati, ispuniti skenirati i poslati na reklamacije@top-alati.hr

Link na obrazac: Reklamacijski zapisnik

 2. Što u situaciji ako mi se pokvari proizvod, a isteklo je jamstveno vrijeme?

Prije svega moramo spomenuti kako jamčimo kvalitetu proizvoda i njegovu besprijekornu uporabu tijekom jamstvenog perioda, u onoj mjeri u kojoj će se koristiti u skladu sa svrhom i danim uputama. U slučaju kvara, nudimo mogućnost popravka, održavanja i dostupnost rezervnih dijelova za proizvode tijekom razdoblja od najmanje 3 godine nakon isteka jamstvenog roka. U situaciji kada proizvod ne podliježe pravu na reklamaciju ili jamstvo, trošak servisa servisera iznosi 22,00 € plus PDV. Ova naknada se primjenjuje za usluge servisiranja izvan jamstvenog razdoblja ili situacija koje nisu obuhvaćene jamstvom ili pravom na reklamaciju.

3. Kako izvršiti zamjenu artikla?

Za izvršenje zamjene artikla, ako ustanovite da Vaš kupljeni proizvod ne zadovoljava nakon kupnje, nudimo mogućnost povrata ili zamjene proizvoda. Povrat ili zamjena su mogući samo uz priloženi račun, u roku od 14 dana. 

*e-mail adresa za kontakt*

  • prodaja@top-alati.hr
  • prodaja@autoset-turek.hr

*broj telefona za kontakt*

  • 098 197 02 93
  • 091 488 19 33

Napomena: Vraćeni artikl mora biti zapakirani u originalnu ambalažu i bez tragova korištenja. To znači da se povrat ne vrši a proizvode koji su rabljeni a još uvijek funkcionalni.

3. Pogrešno zaprimljen artikl ili nepotpuna isporuka

Ukoliko ste zaprimili pogrešan artikl, molimo da ispunite sljedeći obrazac Zapisnik o pogrešno zaprimljenom artiklu. Popunjeni obrazac potrebno je poslati na reklamacije@top-alati.hr nakon čega ćemo izvršiti prikup paketa. 

4. Ugovorno odustajanje od kupnje

Ugovorno odustajanje od kupnje mora biti u pisanoj formi proslijeđen na e-mail adresu prodaja@top-alati.hr ili poštom u naš ured. U slučaju raskida, morate vratiti već primljene proizvode u roku od 14 dana nakon obavijesti o otkazu ugovora na vlastiti trošak. Svoje proizvode možete vratiti osobno ili poštom u našu poslovnicu - Ulica kralja Zvonimira 59b, 40323 Prelog. Preuzimanje proizvoda možemo organizirati i mi s našom dostavnom službom, ali se troškovi preuzimanja naplaćuju vama prema cjeniku dostave. Uz vraćeni proizvod trebate priložiti obrazac za otkazivanje Obrazac za raskid ugovora. Proizvodi koji su poslani poštom prije isteka roka od 14 dana nakon primitka smatraju se vraćeni na vrijeme, čak i ako ih još nismo primili. Budući da uvijek postoji mogućnost gubitka paketa prilikom dostave dostavnom službom, uvijek nabavite potvrdu o dostavi. Ako vaš paket bude izgubljen, raskid ugovora ćemo dovršiti na temelju potvrde o dostavi.


Dostava

1. Koja je cijena dostave?

Cijena dostave se izračunava se na temelju težine paketa i adrese kupca.

2. Za koliko dana mogu očekivati svoju narudžbu?

Narudžbu možete očekivati u roku od 2 do 4 radna dana za paketne pošiljke, dok paletne pošiljke zahtijevaju 5 do 8 radnih dana za dostavu.

3. Koji je status moje narudžbe?

Za provjeru statusa narudžbe kontaktirati broj 091/411-1902 ili putem e-maila narudzbe@top-alati.hr. U mailu navesti broj narudžbe.

4.  Da li je moja narudžba poslana?

Narudžbe će biti obrađene u roku od 24 sata od trenutka narudžbe ukoliko je riječ o radnim danima. U slučaju narudžbe tijekom vikenda ili praznika, obrada će se obaviti tijekom prvog sljedećeg radnog dana. Ukoliko kupac odabere plaćanje unaprijed putem uplate, narudžbe će biti poslane tek nakon što smo u naš sistem zaprimili Vašu uplatu što može potrajati i do 24 sata. Naše zalihe se stalno mijenjaju se stalno mijenjaju, stoga postoji mogućnost da proizvod koji je dostupan u online trgovini nije dostupan u skladištu, što može rezultirati nepotpunom obradom narudžbe ili nemogućnošću njezine realizacije. U takvim slučajevima, odmah ćemo vas kontaktirati putem telefona ili e-pošte kako bismo razmotrili dostupne opcije.

5. Još uvijek nisam primio robu, a prošlo je više od zadanog roka.

Ukoliko kupac, nakon što je roba poslana, u očekivanom vremenu ne primi pošiljku ili obavijest o isporuci, ima pravo obavijestiti nas kako bismo poduzeli mjere u potrazi za pošiljkom. Molimo vas da kontaktirate putem e-maila na prodaja@top-alati.hr ili na telefonske brojeve 098/197-02-93 kako bismo provjerili status vaše pošiljke.

6. Što znači Lagermax - cijena dostave se naknadno obračunava?

Kad je cijena obračunata, to predstavlja automatsku poruku i navedena poruka ne vrijedi za kupca. Kad cijena nije obračunata u početku narudžbe, cijena dostave se naknadno obračunava prema težini i adresi dostave. Samim time, konačna cijena proizvoda i cijena prijevoza biti će prikazana nakon ispunjenja narudžbe kao i na potvrdi narudžbe koju ćete dobiti na vaš e-mail.

7. Hoće li dostavljači dostaviti narudžbu do navedenog mjesta dostave?

Isporuka je moguća do prve fizičke prepreke, odnosno do mjesta gdje vozilo/kamion može prići.

8. Za koliko dana mogu očekivati ​​dostavu "Robe po narudžbi"?

Vrijeme isporuke robe po narudžbi je do 40 radnih dana ili kako je dogovoreno u ponudi.

9. Prilikom dostave paketa nisam bio u mogućnosti primiti paket.

U slučaju kada prvi pokušaj dostave ne bude uspješan, drugi pokušaj dostave je na naš trošak. Međutim, u slučaju da ni drugi pokušaj ne uspije, svi naknadni pokušaji dostave bit će na teret kupca.

10. Mogu li naručiti dostavu izvan Republike Hrvatske?

Pakete dostavljamo u sve države članice EU. Kako bi poslali narudžbu, bitno je platiti po ponudi, a za izradu ponude javiti se na:

*e-mail adresa za kontakt*

  • prodaja@top-alati.hr
  • prodaja@autoset-turek.hr

*broj telefona za kontakt*

  • 098 197 02 93
  • 091 488 19 33


Program vjernosti

1. Kako mogu skupljati bodove?

Da biste ostvarili bodove prilikom kupovine, potrebno je biti registriran korisnik našeg webshopa. Za svakih potrošenih 50 EUR, nagrađujemo vas s 1 bodom vrijednosti. Ovi bodovi se mogu koristiti prilikom sljedeće kupovine, pri čemu je vrijednost jednog boda jednaka 1 EUR-u.

2. Napravio sam narudžbu i nisam dobio bodove vjernosti.

Bodovi vjernosti neće biti ažurirani u trenutku kada napravite narudžbu, već će biti dodijeljeni nakon potpune obrade narudžbe. U slučaju da do kraja sljedećeg radnog dana ne primite svoje bodove, molimo vas da nas kontaktirate na broj mobilnog telefona 091 4111 902 (Viber, WhatsApp).

3. Koji je vremenski rok za iskoristiti bodove vjernosti?

Prikupljeni bodovi nemaju vremensko ograničenje.


Ostalo

1. Kako mogu nabaviti autodijelove?

Narudžba auto dijelova zahtijeva pružanje određenih informacija kako bi se osigurala precizna kompatibilnost. U tu svrhu, molimo vas da dostavite sljedeće podatke: jačinu motora, izraženu u kilovatima (kW), konjsku snagu (KS) te broj šasije vozila.

00033590 dizajn bez naslova 1