- Svrha tekućine u kočionim sustavima je prijenos tlaka.
- Zbog specifičnosti rada i vrlo visoke odgovornosti u radu, kočione tekućine moraju imati jedinstvena fizikalno-kemijska svojstva.
- Vrelište tekućina mora biti dovoljno visoko da spriječi "kuhanje" tekućine tijekom ekstremne upotrebe.
- Parametri viskoznosti moraju biti unutar takvog raspona da je moguće raditi kočnice pri niskim temperaturama uz održavanje pune nepropusnosti kočionog sustava.
- Nosači tlaka u hidrauličkim sustavima izrazito su kemijski aktivni i higroskopni, stoga treba izbjegavati kontakt kočione tekućine s obojenim površinama i ljudskom kožom.
- Sadržaj vode u kočionoj tekućini veći od 3 posto snižava točku vrenja do te mjere da ispravan rad sustava postaje nemoguć.
- Hidraulički upravljane spojke također koriste kočionu tekućinu kao tlačni medij tijekom svog rada.
- Tekućina za kočnice ATE SL DOT4 namijenjena je za upotrebu u svim vozilima u kojima proizvođači preporučuju sredstvo ove klase - primjer je većina američkih automobila.
- Vrelište tekućine ATE SL DOT4 je oko 260 stupnjeva C, a preporučeni radni vijek ne smije biti duži od 1 godine.
OE kodovi / Usporedni brojevi / Zamjene
- ATE 03.9901-5802.2
- ATE 03.9901-5832.2