Dostava i povrati

OPĆI UVJETI ISPORUKE ROBE

Dostava se obavlja na području cijele Hrvatske. Proizvodi se šalju putem Overseas, GLS ili  Lagermax prijevozničke službe.

Okvirni rok isporuke za robu koju imamo na lageru je 24 h – 48 h, dok za ostalu robu kupac će biti posebno obaviješten o roku isporuke. Rokovi isporuke su okvirni i za nas neobvezujući. Ne može nas se teretiti glede prekoračenja roka isporuke te uslijed toga nastalih šteta i poslovnih gubitaka. Zadržavamo pravo na djelomične isporuke robe. Rok počinje od trenutka kada Autoset Turek  d.o.o. zaprimi uplatu na žiro računu ili bude odobrena autorizacija kreditnih kartica. Subote i nedjelje ne računaju se u rok dostave. Dostava naručene robe naplaćuje se u skladu s cjenikom prijevoznika. Isporuka je moguća do prve fizičke prepreke, odnosno do mjesta gdje vozilo/kamion može prići. Kako bi osigurali kvalitetniju komunikaciju između kupca i dostavljača, djelatnici web shop-a dostavnim službama daju i telefonski broj koji je kupac naveo prilikom registracije.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu isporučio, odnosno izraditi zapisnik o pošiljci na kojoj su vidljiva oštećenja. Kupac je obvezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu/račun/dostavnicu te ju dostavljač uzima kao potvrdu o preuzimanju. 

Ako kupac, nakon što je roba poslana, u očekivanom vremenu ne primi robu ili obavijest o isporuci, ima pravo o tome obavijestiti trgovca kako bi se poduzelo traženje pošiljke.

Zamjena robe može se izvršiti u roku od 14 dana, te vraćena roba mora biti u originalnoj ambalaži i bez tragova korištenja. Za artikle naručene posebno po zahtjevu kupca (artikl izrađen po specifikaciji kupca tj. posebnim zahtjevima kupca) nema prava na raskid ugovora te povrat novca.


OPĆI UVJETI ISPORUKE ROBE

Ako otkrijete da Vaš kupljeni proizvod ne zadovoljava nakon kupnje, nudimo vam mogućnost vraćanja ili zamjene proizvoda. Povrat ili zamjena je moguća samo uz račun, u roku od 14 dana od izdavanja računa. Sve troškove nastale vraćanja proizvoda snosite sami. Također, ne mijenjamo proizvode koji su kupljeni u našoj prodavaonici reklamacija (ukoliko ste svjesno kupili neispravne ili oštećene proizvode po nižoj cijeni). Proizvod ćemo prihvatiti samo ako je nekorišten i bez vidljivih tragova oštećenja, uz originalno pakiranje, te u istom stanju u kojem je izdan. Također, sve što pripada proizvodu mora biti vraćeno: originalno pakiranje, jamstveni list, upute i sl. Ako se proizvod sastoji od nekoliko dijelova, sve dijelove je potrebno obavezno vratiti. Da biste vratili ili zamijenili proizvode koji čine komplet alata, to možete učiniti samo tako da vratite sve proizvode iz tog kompleta. Nažalost, ako nam vratite proizvod koji ne ispunjava gore navedene uvjete, nećemo ga biti u mogućnosti prihvatiti kao povrat ili zamjenu proizvoda. Takav proizvod osobno možete preuzeti u našoj poslovnici ili vam ga možemo poslati na kućnu adresu dostavnom službom na vaš trošak. U slučaju povrata ili zamjene artikla, novac ne vraćamo. Ukoliko vratite proizvod, vaša uplata će se računati kao kredit za sljedeću kupnju. U slučaju zamjene za skuplji proizvoda, razliku dodatno plaćate, a kod zamjene za jeftiniji proizvod, razlika se također uzima u obzir kao kredit za sljedeću kupnju. Sve navedeno se ne odnosi na potrošače koji ispunjavaju uvjete za raskid kupnje iz ugovora opisanog u sljedećoj točki. Za proizvode koji su rabljeni a još uvijek funkcionalni.

Povrat novca vrši se isključivo na bankovni račun. Svi Vaši podaci vode se u skladu s politikom zaštite potrošača i privatnih podataka. Povrat novca vrši se u vrijednosti artikla, dok trošak dostave nije uključen u povrat. Kako biste ostvarili ovo pravo, trebate nas pismeno obavijestiti putem e-maila na reklamacije@top-alati.hr ili osobno u trgovini. Također potrebno je ispuniti Obrazac za raskid ugovora od kupnje - povrat artikla u 14 dana Ispunjeni obrazac treba biti priložen naručenom paketu prilikom vraćanja istog.

U slučaju povrata, kupac je dužan vratiti paket o vlastitom trošku slanjem ili osobnom dostavom na adresu ul. kralja Zvonimira 59b, 40323 Prelog uz predočenje obrasca. Nakon što zaprimimo artikl, izvršavamo provjeru stanja artikla. Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koja je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. Molimo kupce da obavezno paze na ambalažu koja je sastavni dio proizvoda. Nije dozvoljeno lijepiti, šarati ili na bilo koji drugi način uništavati ambalažu.

Umanjenje iznosa povrata s obzirom na stanje originalne ambalaže vraćenog proizvoda:

• Neoštećena ambalaža: povrat punog iznosa

• Oštećena ambalaža: umanjenje vrijednosti proizvoda za 10% ukupne vrijednosti artikla

• Bez originalne ambalaže: umanjenje vrijednosti proizvoda za 10% ukupne vrijednosti artikla


Nakon utvrđivanja stanja vraćenog artikla, sukladno Zakonu o zaštiti potrošača (NN 19/22, 59/23, čl. 98 st. 7), povrat novca će biti izvršen u periodu od 30 dana.