Balansirke
Montirke
 

Registracijom na ovim Internet stranicama potvrđujete da ste u cijelosti upoznati te prihvaćate Uvjete korištenja internet trgovine www.top-alati.hr

Ako ste aktivan korisnik naše online trgovine, molimo Vas da pažljivo pročitate naše opće uvjete poslovanja i da koristite naše usluge samo ako se slažete sa navedenim uvjetima. Ovaj dokument sadrži zakonske uvjete za kupnju u našoj online trgovini. S potvrdom kupnje prihvaćate sve naše opće uvjete poslovanja, zato Vas molimo da pažljivo pročitate ovaj dokument prije nego li izvršite kupnju! Ako imate bilo koje pitanje vezano uz našu online trgovinu, narudžbe ili prijevoz, a odgovor nije prisutan u ovom dokumentu, molimo Vas da kontaktirate našu službu za korisnike.Ove web stranice sadrže informacije o proizvodima i uslugama koje nudi tvrtka Autoset Turek d.o.o. te služe kao elektroničko prodajno mjesto tvrtke – Internet trgovina.


Podatci o tvrtci (Prodavač)

Autoset Turek d.o.o.

Cirkovljan,Gornja 51, 40323 Prelog

OIB (VAT number): HR 830502447181

Telefon:+385 40 641 304, +385 40 410 194 FAX: +385 40 641 305

e-mail informacije: info@top-alati.hr


Opći uvjeti korištenja

Opći uvjeti poslovanja primjenjuju se na sve artikle na online trgovini www.top-alati.hr. Svojstva, značajke i fotografije naših proizvoda prikazane su na stranici samog proizvoda. Boja proizvoda koju vam dostavimo može, u nekim slučajevima, biti različita od boje na fotografiji proizvoda na našoj stranici. Tijekom administracije online trgovine, pokušavamo eliminirati sve razlike u bojama. Boja proizvoda ne utječe na kvalitetu samog proizvoda.


Obavještavamo sve posjetitelje web stranice top-alati.hr da dopuštamo mogućnost određenih pogrešaka na web stranici kao što su:

- slika ne odgovara stvarnom proizvodu,

- opis proizvoda ne odgovara stvarnom proizvodu,

- pogreške u specifikaciji tehničkih podataka,

- prikazana cijena ne odgovara dotičnom proizvodu.

Za bilo koju od gore navedenih grešaka, unaprijed se ispričavamo.


Kupac

Kupac je osoba koja kupuje usluge u našoj online trgovini, registrirani je korisnik na našoj online trgovini i izvršio je barem jednu kupnju na našoj stranici. Osoba može biti kvalificirana kao kupac iako je kupnja izvršena bez registracije na našoj online trgovini, to jest, preko telefona, e-maila, faxa ili je kupnja izvršena osobno u našoj trgovini.


Kako naručiti

Izabrani proizvod možete naručiti putem naše online trgovine, telefona, faxa ili e-maila.


Cijene i popusti

Cijene su prikazane sa i bez PDV-a. Za kupce koji dolaze iz Europske Unije s važećim OIB-om i za kupce koji dolaze izvan Europske Unije, biti će izdan račun sa 0% PDV-a. Cijena ponude vrijedi samo u određeno vrijeme, postaje pravomoćna samo ako se prate svi koraci u ispravnom redoslijedu te ako se narudžba dovrši. Konačna cijena proizvoda i cijena prijevoza biti će prikazana nakon ispunjenja narudžbe kao i na potvrdi narudžbe koju ćete dobiti na vaš e-mail. Konačna cijena može biti promijenjena samo u suglasnosti kupca i prodavača. Ako narudžba mora biti mijenjana iz bilo kojeg razloga, cijena prijevoza biti će izračunata po važećim cijenama prijevoza u trenutku mijenjanja dokumenta. Popusti vrijede do prikazanog datuma ili do isteka zaliha. Prikazane cijene su povezane s tečajem EURA, i mogu se mijenjati dnevno.


Načini plaćanja

Kad kupujete osobno u našoj trgovini, proizvode možete platiti gotovinom. Kada kupujete putem online trgovine opcije plaćanja su: Otkupnina: ako jedan paket ne teži preko 50 Kg, paket možete platiti gotovinom dostavljaču u trenutku dostave. Paypal: nakon izvršene narudžbe u online trgovini, biti će Vam poslan e-mail sa zahtjevom za plaćanje putem servisa PayPal. Upozoravamo Vas da nećete biti automatski preusmjereni na Paypal. Uplata: nakon što je narudžba primljena, biti će Vam poslan predračun na temelju kojeg ćete izvršiti uplatu.


Upozoravamo da predračun nije isto što i potvrda narudžbe koja je automatski generirana u sistemu!


Dostava

Naša tvrtka dostavlja narudžbe putem tvrtki Overseas i Lagermax. Narudžba će bit obrađena isti dan ako dođe u naš sistem prije 12:00 sati. U slučaju plaćanja unaprijed putem uplate ili Paypala, narudžbe će biti poslane tek poslije primljene uplate. Vrijeme dostave može varirati ovisno o načinu dostave kojeg je izabrao kupac (na primjer UPS standard ili UPS Express). Naš inventar se stalno mijenja, zato je moguće da jedan proizvod koji je dostupan na online trgovini nije dostupan u skladištu, pa narudžbu ne možemo dovršiti ili je možemo dovršiti samo djelomično. U tom slučaju, odmah ćemo Vas kontaktirati putem telefona ili e-maila kako bi se dogovorili o opcijama. Za pošiljke putem dostave, molimo Vas da upišete svoj kontakt broj telefona ili mobitela kako bi Vas, u slučaju neuspjele dostave iz bilo kojeg razloga, dostavljač mogao kontaktirati zbog dogovora oko drugog datuma preuzimanja paketa. Može se dogoditi da, u slučaju neuspjele dostave, ponovna dostava neće biti sljedeći radni dan nego tek na datum dogovoren sa dostavljačem. Pozor! Molimo Vas da provjerite paket u trenutku dostave te ako je proizvod oštećen, molimo Vas da upozorite dostavljača jer Vam bez danog protokola nećemo moći zamijeniti oštećeni proizvod.


Cijena dostave

Cijena dostave izračunava se na temelju težine paketa i adrese kupca.


Neuspjela dostava

U slučaju da dostava prvi put bude neuspješna, drugi pokušaj dostave je na naš trošak. Ako dostava ne uspije i drugi put, svi sljedeći pokušaji su na teret kupca.


Oštećen paket

Molimo Vas da u trenutku dostave, u prisutstvu dostavljača, provjerite paket radi eventualnih oštećenja. Ako ima vidljivih oštećenja na paketu koji ukazuju na to da je i proizvod u paketu oštećen, molimo Vas da ne potpišete preuzimanje paketa te da ispunite protokol sa dostavljačem. Ako je nakon otvaranja paketa u prisutstvu dostavljača vidljivo da je proizvod oštećen prije dostave, nudimo Vam 8 dana garancije za zamjenu proizvoda. U tom slučaju oštećenje paketa odnosno proizvoda prije dostave potvrđujete ispunjenim protokolom kojeg ste potpisali u prisutstvu dostavljača. Bez navedenog protokola ne možemo Vam zamijeniti oštećeni proizvod. Ako primijetite bilo kakvo oštećenje na paketu, kontaktirajte nas što prije na e-mail info@top-alati.hr ili na telefonski broj +0038540641304.


Povrat i zamjena proizvoda

Ako otkrijete da vas kupljeni proizvod ne zadovoljava nakon kupnje, nudimo vam mogućnost vraćanja ili zamjene proizvoda. Povrat ili zamjena je moguća samo uz račun, u roku od 14 dana od izdavanja računa. Sve troškove nastale vraćanja proizvoda snosite sami. Također, ne mijenjamo proizvode koji su kupljeni u našoj prodavaonici reklamacija (ukoliko ste svjesno kupili neispravne ili oštečene proizvode po nižoj cijeni).Proizvod ćemo prihvatiti samo ako je nekorišten i bez vidljivih tragova oštečenja, uz orginalno pakiranje, te u istom stanju u kojem je izdan. Također, sve što pripada proizvodu mora biti vraćeno: originalno pakiranje, jamstveni list, upute i sl. Ako se proizvod sastoji od nekoliko dijelova, sve dijelove je potrebno obavezno vratiti.Da biste vratili ili zamijenili proizvode koji čine komplet alata, to možete učiniti samo tako da vratite sve proizvode iz tog kompleta.Nažalost, ako nam vratite proizvod koji ne ispunjava gore navedene uvjete, nećemo ga biti u mogućnosti prihvatiti kao povrat ili zamjenu proizvoda. Takav proizvod osobno možete preuzeti u našoj poslovnici ili vam ga možemo poslati na kučnu adresu dostavnom službom na vaš trošak.U slučaju povrata ili zamjene artikla, novac ne vraćamo. Ukoliko vratite proizvod, vaša uplata će se računati kao kredit za sljedeću kupnju. U slučaju zamjene za skuplji proizvoda, razliku dodatno plaćate, a kod zamjene za jeftinij proizvod, razlika se također uzima u obzir kao kredit za sljedeću kupnju.Sve navedeno se ne odnosi na potrošače koji ispunjavaju uvjete za raskid kupnje iz ugovora opisanog u sljedećoj točki.


Reklamacija i jamstvo

Ako primijetite da vaša narudžba nije potpuna, da ste dobili pogrešne proizvode ili pogrešan iznos, kontaktirajte nas u roku od 8 dana od izdavanja računa. Mi ćemo vašu žalbu razmotriti i u slučaju greške ispravit ćemo narudžbu.Nudimo jednogodišnje jamstvo na sve proizvode. Ono će se izvršiti zajedno s predajom (kopijom) računa i popunjenim obrascem (Obrazac zahtjeva za jamstvo.pdf). Jamčimo kvalitetu proizvoda i njegovu besprijekornu uporabu tijekom jamstvenog perioda, u onoj mjeri u kojoj će se koristiti u skladu sa svrhom i danim uputama. Razdoblje počinje teći od datuma isporuke robe.Nudimo mogućnost popravaka, održavanja i rezervnih dijelova za proizvode najmanje 3 godine nakon isteka jamstvenog roka.


Pravo kupca na raskid ugovora o kupnji

Svaki potrošač ima pravo poništiti kupuju na daljinu u roku od 14 dana od primitka robe koju povlači iz ugovora bez potrebe da navede razlog odluke. Zahtjev za povlačenje mora biti u pisanoj formi proslijeđen na e-mail adresu prodaja@top-alati.hr ili poštom u naš ured.U slučaju raskida, morate vratiti već primljene proizvode u roku od 14 dana nakon obavijesti o otkazu ugovora na vlastiti trošak. Svoje proizvode možete vratiti osobno ili poštom u naš ured. Preuzimanje proizvoda možemo organizirati i mi s našom dostavnom službom, ali se troškovi preuzimanja naplaćuju vama prema cjeniku dostave. Uz vraćeni proizvod trebate priložiti obrazac za otkazivanje (Obrazac za odustajanje od ugovora.pdf). Proizvodi koji su poslani poštom prije isteka roka smatraju se vraćeni na vrijeme, čak i ako ih još nismo primili. Budući da uvijek postoji mogućnost gubitka paketa prilikom dostave dostavnom službom, uvijek nabavite potvrdu o dostavi. Ako vaš paket bude izgubljen, raskid ugovora ćemo dovršiti na temelju potvrde o dostavi. Ako nemate potvrdu o dostavi, nažalost smatrat će se da proizvodi nikada nisu poslani.Potrošači moraju vratiti proizvod prodavatelju neoštećen i nepromijenjen, osim ako je proizvod uništen, neispravan, izgubljen ili je njegova vrijednost smanjena, a da potrošači nisu odgovorni za to. Proizvod ne smijete koristiti do raskida ugovora. Pregled i testiranje proizvoda možete obavljati samo u onoj mjeri u kojoj je to nužno za određivanje stvarne situacije. Vi ste odgovorni za smanjenje vrijednosti robe ako je smanjenje posljedica ponašanja koje nije strogo potrebno za određivanje prirode, karakteristika i rada robe.Potrošači nemaju pravo odustati od ugovora kada je riječ o proizvodu koji je proizveden prema vašim točnim uputama ili je prilagođen vašim osobnim potrebama ili željama.Potrošačima se naplaćuju samo troškovi povrata proizvoda.Povrat uplaćenih sredstava izvršit će se što je prije moguće, a najkasnije u roku od 30 dana od primitka obavijesti o raskidu. Povrat primljenih uplata može se zadržati sve dok robu ne preuzmemo od potrošača ili dok potrošač ne dostavi dokaz da je roba poslana natrag (osim ako ste robu vratili putem našeg organiziranog prijevoza).Vaša uplata bit će vraćena na način na koji je izvršena. Nažalost, u slučaju plaćanja bankovnom karticom, ne možemo vam vratiti novac na isti način, tako da će novac biti uplaćen na vaš transakcijski račun. Poklon bon se smatra sredstvom plaćanja i u slučaju odustajanja od kupnje vraća vam se u obliku poklon bona. Ako izričito zatražite povrat sredstava na drugačiji način od onoga kojeg smo naveli, mi ćemo se pridržavati toga, te to za nas neće uzrokovati nikakve dodatne troškove. Ako želite odabrati metodu koja nam to ne dopušta (kao što je PayPal plaćanje koji nije povrat stvarnog plaćanja), obavijestit ćemo vas i odabrat ćete jednu od jeftinijih metoda.Ako se, kao potrošač, odlučite povući iz ugovora za proizvode koji čine komplet za rad, možete se povući iz ugovora samo za cijeli komplet. Stoga morate vratiti sve proizvode koji čine komplet.Sve se to odnosi samo na potrošače koji su izvršili kupnju na daljinu. Svi ostali (tvrtke, potrošači koji kupuju u trgovini itd.) nemaju pravo na raskid ugovora o kupnji. U slučaju nezadovoljstva proizvodima imate mogućnost vraćanja i zamjene prema prethodnoj stavci.


Stvarna pogreška

Stvarna pogreška na proizvodu je kada:1. stvar nema svojstva potrebna za normalnu uporabu,2. stvar nema svojstva koja su potrebna za određenu namjenu za koju ju je kupac kupio, a što je prodavatelj znao ili je trebao znati,3. stvar nema kvalitete ili vrijednosti koje su rečene, dogovorene ili propisane,4. stvar ne odgovara uzorku ili modelu osim ako je uzorak ili model prikazan samo simbolično.Prikladnost proizvoda provjerava se drugim, besprijekornim modelom istog tipa, kao i s izjavama prodavatelja ili navodima na samom artiklu.Morate nas obavijestiti o svakoj materijalnoj pogrešci u zakonski propisanom roku s ispunjenim obrascem za prijavu pogreške (Obrazac za vračanje artikla sa stvarnom greškom.pdf) i točnim opisom pogreške. Morate nam omogućiti pregled artikla. U slučaju stvarne pogreške, vodit ćemo se vašim željama i uputama u ispunjenom obrascu. Međutim, ako se utvrdi da stvarna pogreška proizvoda ne postoji, proizvod će biti dostupan u našem sjedištu još 60 dana. Možemo vam ga poslati, ali troškovi dostave su vaši.Pravo na uvažavanje stvarne greške na proizvodu preciznije je regulirano Zakonu o zaštiti potrošača ( NN br. 41/14., 110/15., 14/19. ), a na odnose između potrošača i trgovca u slučaju materijalnog nedostatka na proizvodu se primjenjuju odredbe Zakona o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15).


Podaci o odgovornosti

Prodavač nije odgovoran za bilo koju štetu nastalu zbog bilo kojeg vanjskog upada na našu internet trgovinu, ili za bilo koji gubitak koj proizlazi iz dobavljačevog kašnjenja u prijenosu informacija, objavljivanje računalnih virusa ili kvar u liniji ili sistemu. Korištenje proizvoda kupljenih na temelju informacija dobivenih na našoj web stranici, odgovornost je kupca. Nismo odgovorni za gubitke ili štetu uzrokovanu zbog zloupotrebe proizvoda.


Privatnost

Od naših kupaca uzimamo samo podatke koji su strogo potrebni za primanje narudžbi, za izvršenje nakupa, za emisiju faktura, za dostavu i za jamstvo. Podatci koji su nam poslani biti će upotrijebljeni samo sa strane tvrtke Autoset Turek d.o.o. Korisnik se slaže da tvrtka Autoset Turek d.o.o. rukuje, upotrebljava i memorizira osobne podatke radi gore navedene svrhe.


Rješevanje sporova

Sve sporove koji bi mogli proizaći iz zaključenih ugovora, uključujući sporove u pogledu tumačenja, primjene ili izvršenja ovih Općih uvjeta poslovanja, Autoset Turek d.o.o. i KUPAC nastojati će prvenstveno riješiti mirnim putem, a ukoliko to ne bude moguće ugovara se nadležnost stvarno nadležnog suda prema sjedištu Autoset Turek d.o.o.


Copyright

Kompletna ili djelomična kopija slika ili tekstova koji su objavljeni na našoj stranici su zabranjeni. Bilo koja upotrijeba materijala na našoj stranici, je moguća samo u suglasnosti s vlasnikom. Naša stranica sadrži materijal i tekst koji su nam osigurani sa strane distributera i imamo dozvolu upotrebljavati taj sadržaj.  Moramo naglasiti da će Autoset Turek d.o.o. braniti svoja prava, ako je potrebno, i pravnim sredstvima.